Introductie

Voor een ambitieuze, innovatief en snel groeiende IT-organisatie in de regio Zaltbommel, is Brainfish op zoek naar een allround financieel medewerker

Organisatie

Als geen ander weet deze organisatie hoe belangrijk juiste cijfers en berekeningen zijn. Heb je een passie voor finance en een oplossingsgerichte instelling? Heb je affiniteit met de wereld van IT, of wil je hier meer over leren? Wil je geen 7 zijn, maar een 10, dan zoeken wij jou!

De organisatie is een Nederlands bedrijf met de ambitie om met hun innovatieve IT diensten een wereldspeler te worden. De stap naar de Verenigde Staten is gemaakt. Met hun ambities willen ze voor blijven lopen in het beveiligen van onze digitale samenleving en manier van leven.

Het is een dynamische organisatie met een informele en open cultuur. Je werkt met collega’s die elkaar elke dag inspireren. Alles draait om groei! Samen bouwen aan een nog mooiere toekomst! Dit betekent dat zij in 2021 willen groeien naar een bedrijf van ruim 100 collega’s, een grote focus leggen op hun internationale groei en klant verwachtingen willen overstijgen.

Functie

Je bent allround inzetbaar, je ondersteunt de CFO en twee collega’s binnen de afdeling Finance. Je werkzaamheden zijn zeer uitlopende uitvoerende taken zoals:

  • Inkoopfacturen en inkooporders boeken.
  • Binnenkomende voorraad controleren en verwerken.
  • Inkoopadministratie (contractbeheer en licentiebeheer).
  • Verwerken van declaraties van de accountmanagers.
  • Bankboekingen.
  • Verkoopfacturen opstellen en versturen.
  • Debiteurenbeheer.
  • Diverse ondersteunende werkzaamheden

Functie-eisen

Je hebt een passie voor cijfers en je werkzaamheden lever je altijd keurig af. Daarnaast neem je mee:

  • Minimaal een afgeronde financiële Mbo-opleiding niveau 4.
  • HBO starters zijn ook welkom om te reageren.
  • Circa twee jaar werkervaring in een soortgelijke functie.
  • Goede kennis van en werkervaring met Excel.
  • Accuraat, discreet, hoog verantwoordelijkheidsgevoel en planmatig aanpak van werken.
  • Sterke mondelinge- en schriftelijke communicatieve vaardigheden, zowel in de Nederlandse- en Engelse taal.
  • Proactief en zelf startend na een gedegen inwerkperiode.
  • Positieve- en oplossingsgerichte instelling.
  • Je bent gewend in een snel groeiende en dynamische organisatie te werken en heb als zodanig een groot aanpassingsvermogen.
  • Een gezonde dosis humor en “no-nonsense” instelling.
  • Affiniteit met de wereld van IT is zeer gewenst.

Aanbod

  • Een snel groeiende, dynamische en open organisatie met veel jonge collega’s en directe communicatie.
  • Een leuke en uitdagende functie voor 24 uur tot 32 uur per week.
  • Marktconform salaris afhankelijk van je leeftijd en ervaring.
  • 8% Vakantiegeld.
  • 24 Vakantiedagen per jaar en op basis van 40 uur per week.
  • Ontwikkelingsmogelijkheden die relevant zijn voor de uitoefening van je functie.
  • Een gedegen inwerkperiode.
  • Werken in een mooi kantoor rekening houdend met de geldende RIVM-maatregelen. In overleg is het mogelijk vanuit huis te werken.
  • Dagelijks een goed verzorgde lunch op kantoor.

Sollicitatie

Herken je jezelf in deze leuke uitdagende rol binnen een mooie groeiende organisatie? Dan ontvang ik graag je cv en motivatie brief. Deze kan je sturen naar info@jennygouweloos.com ter attentie van Jenny Gouweloos

Solliciteren
Menu