Administrateur – Gorinchem

Hella Bolte

Introductie

Voor een maatschappelijke organisatie in de regio Gorinchem, ben ik op zoek naar een administrateur.

Organisatie

Er werken 70 betrokken medewerkers bij deze organisatie en ze vervullen met elkaar een grote advies en ondersteunende rol voor externe klanten. Voor de financiële ondersteuning zit er een team van 7 medewerkers die allemaal hun eigen klanten portefeuille beheren.

In de rol van administrateur ben je verantwoordelijk voor het inzichtelijk maken van de financiële administratie en cijfers per periode.

Functie

  • Verantwoordelijk voor tijdige, juiste en volledige financiële administratie van de aan jou toegewezen klanten.
  • Op stellen van periodieke rapportages en analyse.
  • Deze bespreek je met de betreffende interne klantmanager of indien nodig met de klant.
  • Opstellen van begrotingen en tussentijdse overzichten en forecast.
  • Verantwoordelijk voor het zelfstandig opstellen van de jaarrekeningen.
  • Verzorgen van de aangiften vennootschapsbelasting.
  • Ondersteuning bij het invoeren van de financiële administratie.
  • Meedenken over verbeteringen in processen of rapportages.

Functie eisen

  • HBO werk- en denkniveau, minimaal een financiële MBO+ opleiding.
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring.
  • Ervaring op een accountantskantoor of administratiekantoor is een grote pre, in verband met het schakelen tussen de verschillende administraties.
  • Kennis en ervaring met Exact Globe en Caseware is een grote pre.Kenmerken : Klantgericht, samenwerken, zelfstarter en zelfstandig. Goed in het stellen van prioriteiten, analytische en communicatief.

Aanbod

Voor deze brede zelfstandige rol ontvang je afhankelijk van je leeftijd en ervaring een salaris tot maximaal 3000 bruto per maand.

Sollicitatie

Herken je jezelf in deze zelfstandige brede financiele rol, mail dan je cv en korte motivatie naar Hella@brainfish.nl